22th Celebration

By Raihana - Selasa, November 15, 2011

Ini story sudah lama.
Sudah berhabuk sebulan lepas baru aku ada masa nak story la ni
Busy la weh, camno nak karang blog.
Assignment aku yg maksimum 12 page pun aku payah nak karang
Ni cerita blog yg sebulan dua. ekekeke.

Ingat taknak cerita entry pasal ni.
Malu la. Sebab pasal birthday sendiri kan? *Blushing2* :*)
Tapi sebab aku rasa ini yg special celebration utk aku
Even pernah dpt surprise before this,
but it still different than before

It's nothing much story,
but I can say this is my precious moment celebrate with my very2 good friends
Tanggal .. October (ececeh. konon artis nak rahsia2.hehe)
Dorang belanja makan mewah.
Cukup mewah bagi aku sebab jarang2 pi tempat mewah camni


Taraaaamisssyou cake
*kek ni deliver oleh crew2 Papa John's. Segan weyh, cause crew2 tu nyanyi lagu tok aku,
and org2 len pun dok pandang. Sangat terkejut, cause I haven't notice, sampai dorang nyanyi lagu birthday pun aku boleh igt ada org lain lagi ke sambut birthday sama dgn aku. Ku toleh2 rupanya kek datang ke arahku. *Blushing2*

Acara memotong kek kawin *practice awal2*

.Acara makan beradab.

Selepas makan beradab.
Macam kurang beradab je anak2 dara ni makan. Sepah pinggan sana sini.
Nampak keluarga mertua mampuihhh.
Tak sopan gituu.


Bergambar dengan pengapit pengantin
*Amboi awat ramai ja?*


Ayat2 berangan nak kawin, padahal umur baru 22.
Dah gatal nak kawin.
Thanks dekat2 dorang ni sebab meraikan bersama saya.
♥Nisa & Qilla.♥
Walaupun hari tersebut merupakan kelas saya yg sangat pack.
Dan si dia sempat meluangkan masa bersama saya.
Dan wish2 dari kawan2 yg aku syg.
Lebiouuuuu guys *xoxo*



Tak sabar nak cerita pasal hari Konvokesyen :)



p/s; mengalami tekanan besar pada waktu2 ini :|


Regards,

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan