Saya rindu kek cawan - She is No Longer Cik Laa

Monday, July 5, 2010

Saya rindu kek cawan

Saya merindui KEK CAWAN?
Ye, saya rindukannya,
Tapi saya tak berapa gemar lah nak makan.
Setakat satu dua boleh la.
Kalau nak makan banyak nie,
Muak jugak.

Ingatkan cuti nie nak buat la kek tu,
Tapi tak sempat juga nak merasa.
Rasa macam nak bake je,
Dah serupa macam hobi dah,
Biar lah sedap ke tak,
Cantik ke tak,
Yang penting hati rasa puas.
Ini pun macam salah satu cara nak hilangkan stress.
HAHA, yeke?
Apa reason sampai jadi macam tue.

Bila buat something, kita mesti sibukkan diri,
And will not thinking any probs.
Sama juga bila buat kek cawan nie,
Lagi lagi bila buat untuk orang - orang tertentu yg kita hargai.


Apa nie?


Hasil dari tangan sendiri.
Look bad right?



p/s: Sedang mempraktikkan diri untuk menghasilkan seperti ini. Moga - moga ada kesempatan.

No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.