Ciri² Dajal dlm Yahudi

By Raihana - Isnin, Januari 25, 2010

Ok, ape yg nk diceritakan dlm post kali ini, sume dajal disebalik kaum yahudi. kita mungkin tak nmpk tgk dengan teliti, maklumlah, kita boleh tgk dgn pandangan biasa je, tp bila dikaji, byk konspirasi dajal dlm dunia ni. Byk agenda² yg telah dorg buat, and kaburkan mata kita selama ini. Aku ada terbaca dlm satu article and mostly the article are story about the behind of Yahudi agenda.


Firstly aku akan dedahkan pasal secret society around the world. Aku permudahkan, secret society ini adalah pertubuhan-pertubuhan rahsia yang telah diilhamkan oleh dajal laknatullah untuk merencanakan dan melaksanakan rancangan-rancangan jahat dan kotor mereka- New World Order. Terdapat banyak secret society seluruh dunia ni.. Contoh-contoh secret society setakat yang aku tahu adalah Freemason, Illuminati, Bilderbergh Group, Knight Of Malta, Skull And Bones, Priory Of Sion, Society Of Jesus/ Jesuit, Knights of The Golden Circle dan banyak lagi. Samada kite semua sedar ataupun tidak, dunia kita ini sebenarnye dikawal oleh mereka.

Iluminati




  • lluminati ini telah ditubuhkan pada 1774 di Perancis oleh Adam Weishaupt yang merupakan seorang profesor di Universiti Ingoldstald.Perkataan Illuminati dinisbahkan kepada salah satu daripada kumpulan (Mazhab) Yahudi iaitu kumpulan Illuminati yang dianggotai oleh golongan bijaksana (Hukama’) Yahudi.
  • Nama Illuminati ini diambil sempena nama Iblis yang pada hemat mereka sebagai pemerintah tunggal alam ini.
  • Pusat pentadbirannya ialah di segitiga bermuda yang menjadi tempat tinggal Dajjal laknatullah. Lambang pertubuhan ini ialah apa yang terdapat pada duit 1 dolar US
  • sebenarnya, pereka cipta duit US dilakukan oleh seorang anggota Freemasonry dari pergerakan illuminati yang bernama Pat Robertson.
  • Perkataan illuminati pula diambil daripada perkataan “Lucifer” (iblis) yang beerti “Pemegang Cahaya”...beliau membuat helah bahawa dunia ini patut diperintah oleh orang yg benar2 berwibawa sahaja, maka beliau telah berjaya memujuk lebih kurang dua ribu orang untuk menjadi pelaksana kepada agenda yang dirancang olehnya dengan disokong anggota Freemasonry peringkat tinggi.
  • Kat Hollywood pun byk artis² yg join Illuminati, antaranya Madonna, Kanye West, Jay-Z. Ini hanya sebahagian contoh2 artis Illuminati. Bukan hanya di Hollywood tetapi di seluruh dunia.
  • Bukan semua artis adalah artis Illuminati. Ade artis yang menentang Illuminati, contoh terbaik Bob Marley. Beliau adalah artis yang menentang Illuminati melalui lirik lagunya. Tetapi beliau akhirmya mati dibunuh oleh agen2 dajal... Selain itui mereka akan dijatuhkan reputasi dan akirnya dibunuh, Micheal Jackson. Ini kerana mereka membawa mesej Peace Love Harmony melalui lagu-lagu mereka yang bertentangan dengan agenda konco-konco dajal yang ingin sebaliknya.




Freemason





  • Freemason ini aku boleh kategorikan sebagai ketua kepada secret2 society yang lain.
    Freemason ini amat berpengaruh di seluruh dunia.
  • Lodge2 mereka terdapat di seluruh dunia, termasuklah di negara kita yang tercinta ini Malaysia
  • Tuan Guru Nik Aziz pernah mengusulkan pengharaman Freemason ini di parlimen satu ketika dulu tetapi gagal.
  • Di Malaysia, Freemason didaftarkan sebagai Pertubuhan Persaudaraan untuk menyembunyikan tujuan sebenar mereka. Contoh-contoh Pertubuhan di bawah Freemason ialah Rotary Club dan Lion Club.
  • Amerika sendiri adalah negara Freemason. George Washington yang juga Presiden Amerika pertama merupakan Grand Master 33rd Degree iaitu pangkat paling tinggi dalam Freemason ini. Boleh dikatakan semua Presiden Amerika adalah ahli Freemason dan mereka mengikut arahan dari orang atasan Freemason.
  • Tetapi ada juga yang cuba menentang mereka dan kesudahannya berakhir dengan pembunuhan Presiden itu sendiri, contohnya Abraham Lincoln dan John Fitzgerald Kennedy (JFK)
  • Freemason ini ialah sebuah pertubuhan Yahudi yang telah didirikan sejak lebih kurang tahun 900 SM, dan mempunyai sepuluh program antarabangsa.
  • Gerakan Freemason juga kuat di Malaysia ini.. Antara yang paling kuat pengaruhnya di Asia.
  • Di Malaysia, cawangan Freemason beroperasi sebagai Loji Besar Daerah Timur Tengah (District Grand Lodges of Middle East atau DGLME). DGLME secara rasmi bermula di Kuala Lumpur pd 20 Oktober 1916. Ia dipanggil Timur Tengah kerana pada awal kurun ke-19, setiap yang berada antara timur India tidak termasuk timur jauh (Hong Kong, China dan Jepun) dikenali sebagai Timur Tengah. Hanya pada kurun ke-20, istilah Timur Tengah merujuk kepada negra Arab dan Teluk. Cawangan ni bagaimanapun tidak mahu mengubah namanya kerana sudah biasa dengan nama tersebut dan tradisinya.
  • Singapura: 3 loji., Kuala Lumpur: 3 loji, Pulau Pinang: 1 loji, lpoh: 1 loji, Kuantan: 1 loji, Kuching: 2 loji, Port Dickson: 1 loji, Port Klang: 1 loji,
    Taiping: 1 loji, Kota Kinabalu: 1 loji, Bangkok: 3 loji, Pattaya: 1 loji.
  • Di Malaysia terdapat 12 logde Freemason!! Manakala Thailand hanya ada 4 sahaja.. Ini tidak termasuk lagi lodge-lodge kecil yang dibina di seluruh negara.
  • Ini satu lodge dekat Johor. lodge ni ondaway nak pergi Danga Bay korang akan lalu kat lodge ni.



New World Order/NWO

  • Sapa yang cetuskan perang Dunia 1 dan 2? korang ingat apa yang korang belajar kat sekolah tu betul??? merekalah sebenarnya yang cetuskanperang2 nih. Tapi kenapa?
  • Sebab mereka adalah Bankers, dan bila negara berperang, negara akan amik hutang. mereka akan bagi hutang dengan bunga yang tinggi., ak dapat bayar, mereka akan kenakan syarat2 ketat supaya mereka dapat 'kawal' kerajaan' tu.
  • Hitler, sapa yang finance dia? Rothschild, dia ni antara kepala Illuminati. Dia Yahudi, tapi kenapa dia finance org yang seksa Yahudi? Sebab dia bukan kisah pasal bangsa, yg dia tahu plan NWO....sebab itulah, mereka dah rancang, atas dasar kesian (pasal Holocaust), pencerobohan atasPalestine oleh Yahudi (mereka claim mereka Yahudi, sebenarnya merekabukan Yahudi pon, cuma suku kaum Tar Tar ) di halalkan....kononnya tanah Palestine tu milik mereka.sebab tuh, Rothschild bnyak invesmentkat Israel...dan
  • sapa ingat pasal salah satu hadis nabi, pasal tentera dajal akn ada tulisah KAFIR sampai org buta hufur pon dapat baca?
  • Dajal memerlukan satu medium untuk melekakan manusia. Medium itu adalah hiburan. Sepertimana yang kita semua lihat pada hari ini industri hiburan berkembang pesat dan telah banyak mempengaruhi muda-mudi di seluruh dunia termasuklah di Malaysia ini.



One World Religion
ini sedang berkembang dan secara halus di seluruh dunia termasuklah di Malaysia. Terdapat banyak cara One World Religion ini merebak, satunya melalui perfileman. Dan juga melalui IFC.


  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan