Hati sudah terusik

By Raihana - Khamis, November 11, 2010


As time goes by,
we left so many memories,
whether we realize it or not,
some of them can be a nice one,
or the worst ever !

I had gone through many memories,
even nice or worst,
even happy or sad,
even joyful or cracker.
I love both, I love all,
That is what I will miss
:)


Hello blog :)
Sudah lama tak menyinggah.
Rindu pula di kala kesibukan di kota,
HAHA, konon kota la sangat SERI ISKANDAR tuh.

Tapi, oke what, dah ada KFC taw.
Mak i pun tak sangka ok, call i jwb ade dekat KFC,
dye hengat i ni pegi Batu Gajah nak mkn KFC semata-mata,
Sorry, SERI ISKANDAR pun dah membangun bersama saya di sini.
AHHHAKK !!
Soon Ayamas pulak, bila nak open pun tak taw lah.


Tengah sibuk2, ada pulak masa nak join aktiviti mentor mentee org,
Haishh. Ada la 2-3 kepala yang paksa untuk join.
Hati kalau ikutkan takmo pegi dah,
Kerja byk tak siap beb, tapi kalau tak pegi,
Mahu tak sesorang dekat umah.
Waa tak berani beb, waa hati manyak macam agar2,
Dengar bunyik siket kang maw aku pegi umah Pn Yan.

Makan free, sbb bukan saya yg byr !
Yes2, tuh la, sapa suh paksa ikut,
Org cakap takmo pi dah la,
Hang la ni dok paksa2, takpa, aku suka ja,
Lagi2 bab org belanja ni :)

Motif: Apa perempuan ni buat kat sini?
Ni geng2 baju pinkDorang pun mcm saya jugak, ada yang takde kaitan,
Tapi apa org ckp, tak salah kita memeriahkan majlis kan kalau dijemput :)Miss JJMereka berdua budak rumah saya, kalau dorang takde mmg saya tak ikut nye
:DKorang mesti rasa enjoy kanYul cakap; macam dah pergi honeymoon pulak. HAHA!!
Ada hati nak gambo jugakCantik kan view :)
Yes2 ! Saya dan dia :)



p/s; bila dah akhir2 ni rasa touching sgt, semua ayat tak kena, rasa rindu pulak dengan apa yang bakal ditinggal

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan