Malaeka Amani 2nd Birthday Celebration

By Raihana - Khamis, Mac 23, 2017

Kejap je masa berlalu. Amani dah berumur 2 tahun pada 9 Mar yang lepas. Rasa baru je beranak, ni pulak dah tengok dia membesar dengan perangai drama queen dia. Huhu.

Sebenarnya plan dah lama nak buat birthday celebration untuk cinonet ni, tapi tak tahu bila dan macam mana. Sebab dalam hati nak jimat segala banyak sebab nak pergi bercuti, tapi still nak celebrate jugak. Balik dari bercuti pun macam krik krik, nak buat ke tak. At last, kita buat juga tapi celebrate antara keluarga je. Kiranya dengan cousin dia saja. Belanja kek dan makan. Nasib mak sudi nak masak Nasi Hujan Panas dan makanan lain kita beli aje. Deco pun DIY je. Hihi.






We are smallest in the family.



Sebabkan semuanya last minute, hasilnya semua buat sendiri. Plan nak buat 2 hari macam tu. Tak ada orang sudi amik tempahan kek. Huhu, next time ya.

Cake from Wondermilk. Cari 3 kedai sebab semua kek tak menarik. Last sekali beli dekat Wondermilk Uptown Damansara

Creampuff own baked

Jelly own baked

Decoration DIY form barang2 candy buffet

Cake Topper DIY

Fire Candles from Wondermilk

Dress, present from 1st year birtdhday. Huhu

Nasi Hujan Panas from Mak


Anak mama ni dah besar. Semoga membesar dengan sihat dan baik. Dengar cakap mama and papa, jangan kuat tantrum and berdrama lagi ye. Mama Papa loves you!

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan

  1. Seronoknya amani ada birthday party. Manis je muka tersenyum. Semoga membesar dgn sihat dan menjadi seorang yg berjaya di dunia dan akhirat. InsyaAllah 😍

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq sis ana...kita buat kecik2 dgn family je. alang2 gathering rmai2. huhu.

      Padam