Hi Belog

By Raihana - Selasa, April 24, 2012

Hi Belogggg...

Long time no update this entry. Busy dgn hidup punya pasal. Kononnya laaa.
But if you could stand in my feet, you will know how it feel.

My job is not so rilex as what I'm doing in previous company. Even baru 3 months kerja dkt situ tapi sibuk dah macam 3 tahun yg kerja dkt situ. Lot of thngs I learned from here and more experience has been exposed.

Lagi2 bila terlibat sendiri dalam event industry. I dream of this job before. I was insist to involve in this industry and here where I am. I am so proud, yes I am. I admit that. Tak kisah la kerja penat macam gaji 5k, walaupun hakikatnya memang tak, but I really enjoy.

Bila masuk je bab study macam separa mati. HAHAHA. Dengan subject yg memang tough. Bagi aku la, for other people I dont know how they evaluate the subjects.

But now I feel so relieved after all facing the assignment, final exam. Tak kisah la mampu buat ke tak, at least I have that feel yang aku dah terlepas satu beban. Yeaaa I feel so beban because at the same time I have to take care of my niece and nephew. Their parents and my parents are going to Umrah during the stress weeks of exam. Tapi ada request dekat mak minta dia doa2kan semoga permudahkan aku menghadapi exam dengan sempurna. And now we wait for their return.

Btw, before nak write up entry ni punya la payahhhh. Layout blog y baru buat aku susah nak explore. And aku kena biasa kan lebih lagi, sbb aku nak menulis benda yg aku suka mengarut dan aku punya suka laaa.

Mana ada masa akan aku update. Bukan untuk reader saja, tapi untuk memory diri sendiri.

:)


  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan