I do miss that working environment. - She is No Longer Cik Laa

Monday, July 18, 2011

I do miss that working environment.


I miss COMFORI.
Keh3~ sebabnya saya tak dpt kenikmatan hibur di tempat kerja sekarang ni.
Starndard la kan.
Setiap kerja ada beza2 pe'el manusia,
Ada yg nak serious, ada yg nak main2.
Agaknye jiwa ni mude lagi,
So teringin la environment yg maen2.
Cewaahh, bajet umor 12tahun nk lari2 depan koridor kelas.
Sodar la, umor nak masuk 22 dah.

This is last I think I met my ex-officemate.
Terharu gile bile dorang invite, tok celebrate bday,
my bro ni.
dorang kate lah.
But when we met, not all we guess might happen.
Most of them are not appears.
Mungkin ada masalah antara satu sama lain.
But I met the new built team that replace us.
Waaa. sad3~ T_T


Happy birthday Faizal. Umur kau dah 29tahun. sebaya abg aku dah. Hehe
Semoga kau hensem2 spt yg kau nak kan nya.

Will miss you n others. Rindu kau dok sakat2, melawak & melucah bodoh2 dgn aku.
Hope kalo kau kawen lagi, jgn lupe aku
:)




No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();
Powered by Blogger.