i left them with full of memory

By Raihana - Selasa, April 19, 2011

P/S; sekadar luahan perasaan =.=

Sedih betul bila tinggalkan tempat kerja,
Tempat yg aku belajar selama ni,
Tempat di mana byk kwn2 bersuka,
Bagi sokongan,
Tak kisah la pahit ke perit ke,
Dah mcm family pulak.

Sudah berderun air mata minggu lepas,
bila terpaksa cakap,
"I will tender my notice resignation"
to my bos.
She was surprised with my decision cause never expected
that I'm gonna leave the department.
I had to extend the notice, gave time for her to find someone that replaced me.

When the time's come,
sedih gila nak tinggalkan tempat tu,
kerja2 aku, & kwn2 yg sporting n happening.

Thanks to Ema, for giving a big chances to me, work under her,
Respect dia sebab boleh jd bos yg guide & jaga kebajikan staff dorang.

Thanks to Faizal, sbb byk membantu, nasihat benda yg patot & tak patot dlm wat kerja ni,
& jugak selalu happy kan keadaan, even sometimes terpaksa cover gelak dgr melawak. Pasni dah takde sapa selalu terkejutkan aku dah. hehe

Thanks to Eyla, sbb selama ni byk bantu mcm mana nak buat kerja,
sudi bg tunjuk ajar dgn ikhlas.

Thanks to Saiful & Sufi jugak, sebab dorang pun byk ceriakan keadaan.

&

Yang lain2, Syahrul, Ati, Christina, LPS & also Lawrence the big bos !!

Seriously, gonna miss Comfori





Thanks for rewarding me a lot of things, including department activities, incentive & etc.



p/s; life have move on


  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan