Having a Great Day ! Yeah !!

By Raihana - Selasa, April 20, 2010

On Tuesday, 20th April 2010


Today have no classes,
but need to see lecturer for some consultation for assignment.
Balik dari kolej terus tido.
Waahh !! Heavennya.

1.15p.m, my phone is ringing.
Haha, mcm nak nyanyi lagu mcm dalam cerita Wonderpets pulak,
My mom call soo many times,
and I haven't pick up any call,
Sedap tido pny pasal, at last terjaga jugak.
Guess what, my mom bising² dlm phone,
mmg lah tak paham, dah la org tgh mamai,
But one thing yang buat aku tersedar,
mak ku berkata aku disaman sebanyak 3 kali pd tahun 2009.
Wahh !! memang tercelik mata aku,
Lagi² bila aku terdengar total saman aku nak dekat RM900.

Haha, waa tak keje babe, waa blaja lg.
Lain kali nak bg saman gitaw la awl² nak saman,
Tup !! Tup !! Dapat amaran terus,
If tak settle confirm name dah kena blacklist.
Hope sgt leh buat rayuan,
dapat diskaun kaa. Lega hati,
Tak byk duit melabur,
Semua saman area Perak, rajin benar polis Perak ni carik duit.
Haha, takpe, slh sendiri nak slhkn org lain yuk.
Ini pengajaran, laen kali berhemah di jalan raya oke?

SAYA BERIKRAR TIDAK AKAN MENGULANGINYA LAGI !!
:)

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan