Nikmati Pelbagai Tawaran dengan Shopping Online di PG Mall

By Raihana - Rabu, Oktober 14, 2020

Hi Assalamualaikum....


Kes COVID-19 di Malaysia dah hampir masuk gelombang ketiga, seperti yang dikhabarkan oleh Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia, Tan Sri Dr Noor Hisham Abdullah. Tak semua nak perkara ni terjadi, selagi vaksin belum disiapkan, selagi tu la ada wabak COVID-19 ni di seluruh dunia. Baru-baru ni pula, MKN dah umumkan untuk melaksanakan PKPB di KL, Selangor & Putrajaya bermula dari 14 October - 27 October 2020. Well, I'm one of affected citizen sebab memang stay area Selangor pun. Tapi, apa boleh buat, sebab dalam seminggu dua ni memang berhati-hati sebab kes di Klang Valley makin meningkat. Shopping mall area rumah kita pun dah ada kes, Paradigm Mall. Agak susah sebenarnya sebab nak cari barang-barang, even nak beli barang tu sikit je pun, tapi risau nak singgah ke mana-mana, lagi-lagi ke kedai, mall macam tu.


So, option yang kita ada semestinya la shopping online je kan. Baru-baru ni pula, kita ada jumpa 1 platform e-commerce untuk shopping tau, iaitu PG Mall. Yang menariknya PG Mall ni boleh di akses melalui web browser or apps through phone, senang kan, teknologi hujung jari kita je. Tak perlu keluar mana dah.




Apa tu PG Mall?

Let me share sedikit info mengenai PG Mall ni. PG Mall merupakan e-commerce online shopping No. 1 yang ditubuhkan di Malaysia. Buat yang tak tahu, PG Mall dimiliki oleh PG Mall Sdn. Bhd. dan telah beroperasi sejak tahun 2017 lagi. PG Mall merupakan satu-satunya platform e-commerce tempatan di Malaysia. PG Mall juga tersenarai antara top 3 e-commerce website di Iprice Insight Report (boleh rujuk sini). Haaa...bangga tak bila Malaysia dah ada e-commerce platform sendiri. By Malaysians to Malaysians. Apa yang menarik, PG Mall menerima pembayaran dari semua e-wallet dan payment gateaway. Jadinya, kita sebangai pengguna tak perlu risau, sebab pembayaran boleh dibuat kurang dari seminit saja. 



Apa yang menarik dan ditawarkan di PG Mall?

PG Mall menawarkan pelbagai barangan in terms of fashion, beauty, barangan elektronik, gadget, baby & kids, barangan rumah dan pelbagai lagi. Ohh ya, barang kemas dan aksesori pun ada tau, buat mereka yang gold hunter boleh beli dan search di PG Mall ni 😁


Antara tawaran yang ada di PG Mall yang korang wajib jangan lepas kan peluang!


1. Proudly Local (July - December 2020) 



2. Pembayaran untuk pelanggan Public Bank

  • Pembelian sah dari 5 October - 31 December 2020
  • Untuk pelanggan baru PG Mall
  • Diskaun 20% dengan pembelian minimum RM30 (terhad RM20)
  • Available di website Public Bank




3. Pembayaran melalui Maybank QRPay

  • Pembelian sah dari 12 October - 11 November 2020
  • Untuk pelanggan baru PG Mall
  • Enjoy RM3 OFF dengan pembelian minimum RM15




4. Pembelian Barangan Huawei

  • Untuk pelanggan baru PG Mall
  • Enjoy RM3 OFF dengan pembelian minimum RM15 dan keatas
  • Available di Huawei member centre App and applicable for Huawei user



5. Pembelian Barangan Oppo

  • Pembelian sah dari 5 October - 31 December 2020
  • Untuk pelanggan baru PG Mall
  • Enjoy RM3 OFF dengan pembelian minimum RM15
  • Available di Oppo Apps and applicable for Oppo user




Ini lah masanya kita online shopping, naikkan kembali ekonomi tempatan dengan pergerakan yang terhad, so buka website or download apps PG Mall dalam telefon. Bosan-bosan boleh browse apa yang kita nak cari. Barang baik barang kita juga kan. So apa lagi, download apps and scan je dari QR Code bawah ni, dan daftar akaun secara percuma. Applicable untuk Android & IOS. Manfaat kan masa yang ada di rumah, terhad kan aktiviti luar, semuanya ada dalam PG Mall 😊 Happy Shopping!




#PGMall #PublicBank #MaybankQRPay #Huawei #Oppo #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u 

  • Share:

You Might Also Like

0 ulasan