Lazada 11.11 Blogger Contest | THE BIGGEST ONE DAY SALE is coming!

By Raihana - Khamis, November 08, 2018

Helloooo!

This is my second time join Lazada contest and tak pernah jemu!!!! Disebabkan I olls ada apps LAZADA ni, asyik dok dapat notification je yg THE BIGGEST ONE DAY SALE bakal berlangsung pada 11.11 ni! Pastu ada pulak untuk blogger contest, apa lagi, kita pun amik kesempatan lah untuk join. Contest ni tamat pada ahad ni juga 11.11 nanti. Moga kita tak terlambat lagi. Hihi.


ADA APA DENGAN LAZADA PADA 11.11 NI?

Haaaa.....bagi korang yg kaki shopping tu, ni lah masanaya untuk korang merebebut peluang untuk berbelanja online dengan harga yang tersangat murah dari harga pasaran dan pada hari biasa. Mana nak dapat tu. As we all know LAZADA memang trusted online shopping portal yang sangat reliable dan selalu menawarkan harga dan barangan yang menarik. SO sempena nak menghadap hari kebesaran 11.11 ni, I olls dah senaraikan beberapa product yg dah menjadi idaman ni, sejak dari azali mungkin tak mampu, tapi simpan niat untuk beli pada 11.11 ni nanti. In shaa Allah.


Add to Cart Items - My Wishlist Items to Buy on 11.11




JOIE ELEVATE only RM432
I olls memang tengah tercari-cari carseat baru untuk anak dara I olls, memandangkan dia dah makin besar dan meninggi, so carseat yg ada sekarang ni pun dah susah nak tampung dia, dah boleh handover pada adiknya. Memandangkan ada budget constraint, so kita macam kenan dengan brand Joie model Elevate ni. Bila tengok harga dia sumpah tak percaya sebab harga dia murah sangat kalo beli pada 11.11 ni! Mana nak dapat harga macam tu sebab dkt kedai luar paling murah jumpa pun RM480++, paling murah tu. Kita memang dah nak praktikkan yang anak-anak kena duduk dalam carseat juga untuk kelesamatan. Tak nak kita sendiri berduka nanti kalau benda tak diingini terjadi.





LENOVO THINKPAD LAPTOP only RM872
Okay, to be honest laptop is not my prefereble item pun nak beli, tapi memandangkan laptop yang sedia ada ni bakal rosak sebab screen dah pecah, and ada potensi untuk rosak bila-bila masa saja, so I olls masukkan ni dalam wishlist sekali untuk dibeli pada 11.11, harga ni pun sangat berpatutan, lagi-lagi dapat diskaun LAZADA nanti ni. Spec pun memuaskan hati. Since kita memang memerlukan laptop untuk buat kerja design, so nak tak nak kena beli juga la yang baru, supaya kerja tak tergendala nanti.



DRYPERS WEE WEE DRY only RM78
Okay, hat ni dah jadi kewajipan beli stock diapers untuk anak every month. Tapi, yang tersengat tak percaya bila tengok harga diapers dari DRYPERS WEE WEE DRY ni. Harga dia RM78 waktu 11.11 ni weh. Murah yang amat. Biasa harga dekat supermarket jual pun RM89 taw. Tak pernah ada lagi jual pack serupa gini dengan harga bawah RM80. Mak nak beli woii. Simpan stock banyak sebab harga tak masuk akal rasanya ni.


So far, 3 barang kat atas ni je dah jadi wishlist kita untuk beli pada 11.11 ni, tapi ikutkan banyak lagi nak beliiiiiiii......sebab harga dorang murah tak masuk akal, bukan selalu ada JUALAN MURAH TERLALU MURAH macam ni. Tak kan jumpa dekat mana-mana tempat lah. Lagi-lagi yang kita wishlist ni semuanya FREE DELIVERY. Tapi memandangkan budget yang ada sangat lah limit. So, kita terhadkan barang dekat atas ni je. Harap-harap ada rezeki nak beli dekat atas ni.

So apa lagi, siap siaga diri anda untuk buka APPS LAZADA atau layari wesbite link ni https://www.lazada.com.my/11-11/?hybrid=1  pagi-pagi ahad ni 11.11 untuk grab barang yang tengah sale menggila tu. Banyak voucher yang ditawarkan dan boleh diguna pakai untuk pembelian barang, bergantung pada terma dan syarat LAZADA. Goodluck and selamat hunting OK!

  • Share:

You Might Also Like

1 ulasan

  1. ada juga grab barang ritu.. tapi yang kecik2 je. hehe yang tengok mana ada sale tu rembat cepat2.. jangna tunggu lagi =D

    BalasPadam